Wij doneren €0,50 van elke bestelling aan CliniClowns.

Help jij ook mee?

Klachtenpagina

Garantie & Klachten

Bij GreatGift hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze in de beste conditie bij u aankomen. Mocht er toch iets gebeuren tijdens het transport waardoor uw bestelling beschadigd raakt of als er een ander probleem optreedt waarvoor garantie geldt, dan helpen wij je uiteraard verder.

Als het probleem onder de garantievoorwaarden valt, zorgen we voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product. We willen graag dat je tevreden bent met je aankoop bij GreatGift.

 

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft over onze garantievoorwaarden We staan altijd voor je klaar!


Klachten

Het is mogelijk dat je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Uiteraard betreuren wij dat ten zeerste en zullen wij er alles aan doen om samen tot een goede oplossing te komen.

We raden je aan om eventuele klachten zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@greatgift.nl of op een andere manier contact met ons op te nemen via onze contactpagina.

Indien we er samen niet uitkomen kan je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

   Webwinkel Keurmerk

Gratis Verzending

Wij rekenen geen verzendkosten

Veilig achteraf betalen

Betaal veilig via Klarna Afterpay

Voeg een kaartje toe!

Voeg een persoonlijke boodschap toe

Toegevoegd aan winkelmandje